ďťż

intruz

Czy będąc zatrudnioną na stanowisku referenta mogę jednocześnie świadczyć na umowę zlecenie usługi biurowe tzn. prowadzenie pkp dla kogoś z rodziny-nie wiemy jak to rozwiązać, będzie to odpłatna usługa, ta osoba nie ma czasu sama tego robić a woli kogoś z rodziny niż biuro. Można tak zrobić?


Nie widzę przeciwskazań aby osoba jednoosobowo prowadząca działalność zatrudniła jedną czy dwie osoby do wykonywania prac pomocniczych, np. obsługi biurowej.
Pani jako zatrudniona, również może mieć dodatkowo umowę zlecenia na prowadzenie spraw zwiazanych z prawidłowym funkcjonowaniem biura.
A jak może wyglądać taka um-zlec, ta osoba jest kierowcą i często jej nie ma - potrzebuje kogoś do pomocy "przy papierkach"
Są gotowe druki umowy zlecenia. Nie powinno być żadnego problemu z jego wypełnieniem. W treści można np napisać: "prowadzenie wszystkich spraw zwiazanych z prawidłowym funkcjonowaniem biura"