intruz
Budowanie świadomości marki to jedna z kluczowych kwestii we współczesnym marketingu.Do E-Brandingu można wykorzystać mikroblogi. Nowość na polskim rynku. Niedawno wszedł spinacz.pl, są też blip i flaker. Ciekawa możliwość, bo nawet jeśli mało uzytkowników będzie klikało na link do strony to widzą logo, nazwę firmy i się z nia oswajają, co jest ważne.
Budowanie świadomości marki to jedna z kluczowych kwestii we współczesnym marketingu.Do E-Brandingu można wykorzystać mikroblogi. Nowość na polskim rynku. Niedawno wszedł spinacz.pl, są też blip i flaker. Ciekawa możliwość, bo nawet jeśli mało uzytkowników będzie klikało na link do strony to widzą logo, nazwę firmy i się z nia oswajają, co jest ważne.
Dokładnie jest tak jak pisze koleżanka. Ja jeszcze dodam, iż w internecie świadomość marki jest jeszcze ważniejsza niz w biznesie tradycyjnym. W necie musimy zdobyć jeszcze więcej zaufania potencjalnego Klienta, ponieważ w zdecydowanej większości przypadków ON nas nie będzie widział ! Czyli musi nam zaufac na słowo pisane na stronie www, blogu, mailingu wysyłanym do Niego.
Czasami sprzedawcy internetowi wychodzą do klienta z tzw. marketingiem wiązanym, czyli organizują spotkania, konferencje, szkolenia ludzi ze swojej grupy docelowej.
Zaufanie wzrasta wielokrotnie jeśli uda nam się zebrac userów gdzieś w realu.
Wtedy widzą nie tylko stronke www, ale i żywego człowieka