ďťż

intruz

Zrobmy serwer bardziej pro tak jak to kiedys bylo na PWM i FKB i usunmy fragi za przezycie i za podkladanie.


Hmmm, pomysl nie najgorszy, tylko ze wtedy znacznie mniej punktow bedzie = mniejsze rangi = mniej nalotow itd..

pszemaz
I o to chodzi.
Ale w zamian 2 fragi za head-a lub bash-a to będzie wtedy pro , bo co to za serwer bez arty....
Pozatym nie ma nic złego w podkładaniu, bo przynajmniej jest taki myk, że z owcy stajesz się wilkiem i to do wroga należy przejęcie inicjatywy, ale faktem jest, że te fragi za przeżycie to głupota, nie dość, że koleś gdzieś kampi cały czas to na koniec arty.... puszcza na swoich


Podkladac sobie mozesz i bez fragow.
Mi tam bez różnicy , ja jestem wielbicielem trybu CTF i tam nie ma takich problemów , oprócz tego nie frustruje mnie fakt, że ktoś ma więcej fragów niż ja, gram dla przyjemności i czyjeś fragi mnie nie dotyczą natomiast sprawiają mi przyjemność jak uda mi się zdobyć każdego fraga, ale nie za pomocą plantu tylko kulki (najlepiej HEAD).
Dodatkowo choć nie jestem pewien, ale wróg za rozplantowanie również uzyskuje fragi więc szanse są wyrównane, a miło czasami pobiegać między spadającymi pociskami z arty....(tak się ciężko biegnie jak we śnie, w spowolnionym tempie, nienawidze tego )
Poza tym to nie serwer ma być jak to napisał

Też jestem za zdjęciem fragów za przeżycie. Cz@peczk4 dobrze mówi, kolesie kampią lub zostają na respie a ty człowieku walczysz sam Wtedy nie bedzie sie im opłacało zostawać na respie bo nic z tego nie będą mieli, może zmusi ich (czyt. kamperów) do walki
wylaczyc fragolce za przezycie!

Propozycje podwojnego naliczania killsow za basha jest w pytke!! Jesli to wykonalne jestem ZA!
Bezsens jak dla mnie. Wtedy gra straci trochę z grywalności. No bo mniejsze staty = mniej ammo, mniej granatów i innych bajerków (Satchel, Artyleria). A wydaje mi się, że z mniejszą ilością amunicji np. będzie mniej zabawy. W końcu co to za radocha rozwalić kilku żeby za chwilę zginąć z pistoletem w ręku.

Po za tym, jest ok najlepsi gracze na mapie za to, że plantują i "przeżywają" powinni dostawać punkty. Jak dla mnie to jest aspekt mobilizujący graczy do podnoszenia sobie poprzeczki!

A podwójne punkty za bash = COOL !
No to może 2 pkty za przeżycie i basha Zresztą można ustawić że arta jest od 35 pktów itd.
Ja jestem za pozostawieniem tego tak jak jest w sumie jedyne co bym zmienił to to by obok punktów pokazywal fragi i tyle
oczywiście jak jest na to jakiś mod?
A ja bym zwiększy obrażenia z broni.Że od dwóch strzałów obojętnie z czego giniesz.
Może ja sie wypowiem na ten temat forgołap, plantołap, flagołap to jest tak jak mi sie mapa niepasuje to jade na chamca fo flage nieważne czy zgine ważne że będe miał punkty póżniej arta i ludziom życie na respie sie znudzi. Dlamnie to jest bez sens z tymi punktami za plant powiny być tylko za kilsy no i co z tego że będzie mało na cft jest chyba 30 min więc spoko można z 50 zrobić.
Bash & Head = 2 pkt

Capture Flag= 5 pkt

Przeżycie rundy: 0 pkt

Plant= 1 pkt

Defuse= 1 pkt

Dla mnie powinno to tak wyglądać
Chodzi mi tylko i wylacznie o SD.
Ja tam popieram Frida ! A jeśli takowego moda nie ma to po co zmieniać coś co działało przez tyle czasu i nikt nie miał nic przeciwko ?
Ok ale co mają fragi za przeżycie i plantowanie do Clanów i wszelkich kwestii z nimi związanych? Damn . Ludzie nie robić mi tu bajzlu bo wujek Lomir się zeźli.

Przenoszę.

A co do tematu to po co zmieniać? Jest dobrze.
Dobry pomysł z tym pokazaniem dodatkowo fragów obok punktów Frid
Roziu ma racje, przez 30 min. można spokojnie nałapać 50 pktów.
A co do propozycji Liptona to nie podobają mi się te 2 pkty za head'a, narobi się snajperów kamperów a ich nie znosze Zresztą ja mam niefarta do head'ów, Roziu coś o tym wie Poza tym może chociaż 1 pkt za przeżycie, a z resztą propozycji Liptona się zgadzam
Swietny pomysł z tym zlikwidowaniem punktów za planta i przeżycie. Mam już dość fragołapów. Tym co mówią że gra stanie się mniej grywalna muszę powiedzieć że się mylą. A o granaty i artę też się nie martwcie, można ustawić rangę co 5 fragów a nie 10 tak jak jest obecnie...
Wtedy CTF trza tez przestawic.. i TDM bo arta od 25 fragow to nie za bardzo.
Pomysle o zmniejszeniu fragow za przezycie i plant i najwyzej arta od 3ej rangi.
Ale to pomysle, bo chce zdjac AWE i wrzucic PAMUO + duze mapy z pojazdami.

pszemaz
DUZE MAPY + POJAZDY = JESTEśMY ZA ! (A NAWET PRZECIW) !
za plantowanie może zostać ale za przeżycie to juz nie .. znam takie chamskie sytuacje że gość mnie zabił zaraz po rozbrojeniu ładunku
Właśnie lepiej jest zeby za planta nie bylo punktów.Bo wtedy prawie wszyscy sie pchają zeby tylko zaplantowac!!! A za przezycie moga byc to moje zdanie..:D
To samo jest w przypadku flagi dlatego TDM musi być od czasu do czasu
Ale zabranie pktów za flage może popsuć ten rodzaj rozgrywki. Nikt wtedy nie poleci po nią i jej nie przyniesie bo nie będzie się mu to opłacało. CTF zamieni się w TDM. Ja proponuję zmniejszyć pkty za przeżycie do 1 i to by wystarczyło na pozbycie się kamperów (chyba) Reszta może zostać bez zamian
Ja jestem za tym aby fragi dostawać jedynie za kill'sa, skończy sie wyzywanie od fragołapów itp. fajna emotikonka
Pozdro
Varg The Great
Moim skromnym zdaniem może być np. tak:
Tryb S&D
- fragi tylko za skill ( bez fragów za plant i rozplant oraz za przeżycie ) oraz dla utrudnienia zwiększenie czasu plantowania.

Tryb CTF
- fragi za skill oraz za doniesienie flagi i towarzyszenie niosącemu ( bez fragów za obronienie flagi, chodzi tu głównie o wyeliminowanie kamperstwa, a dokładniej nieopłacalność kampienia na własnym respie).

I MOŻNA ZMNIEJSZYĆ SIŁĘ TYCH GRANATÓW ATOMOWYCH ponieważ nastała dziwna moda na bieganie z odbezpieczonymi granatami, przyppomina mi to "japońskich kamikadze", którzy wbiegają w wrogą grupę z takim granacikiem (paczuszką) i wyjaśnia losy rundy
amen. panie boze zaplac [snatchowi]. jestem za
Jesli ma byc tak jak pisze snatches to tylko dziala wtedy gdy wylaczy sie rangi..
Wiec wtedy bye bye arta i wiecej granatow w kieszeni, paczki itd..

pszemaz
to moze taki bajer wrzucic na 2 serwer ?
Nie drugi server niech sobie będzie z big mapsami a na tym lepiej pousuwać te fragi szczególnie za plant i robrajanie a za przeżycie zresztą też. A co do pomysłu snatchesa to mi się podoba
Właśnie snatch, granaty mają dziwnie dużą siłę rażenia!!! ATOMOWĄ hehehe
PRO NADE Mam czasami wrażenie że to granaty rozstrzygają rundę zwłaszcza jak
NADE stuknie na start 4 gostka czyli średnio połowę drużyny

Pszemaz jest jakaś możliwość osłabienia granatów o 50%?
załatwi to problemy z PN czyli graniem na pamięć!
tak atomowe i to przez glupie nady harbor traci swoj urok za to chyba PF ma slaba sile . na innych serwerach PF trafi 1m od ciebie a ty - trup
PF ma byc ograniczony bo to syf i polowa teamu by go brała. A co do granatów atomowych (nazwa wymyslona przeze mnie Trademarks 2005-2006) To też jestem za tym, żeby je jakoś ograniczono, albo najlepiej wyłączono.
Granaty ustawione na domyslne wartosci razenia..

pszemaz
To teraz ja mam propozycje.
Gram często na serwerze DwR. Jest tam wlaczony PAM ligi TWL
Nie ma pkt za przezycie plant rozplant jedynie za kilsy. Pozatym ilosc granatów dostosowana do broni(rifle 3 granaty snipa 1 granat mp 2 granaty 2 dymki itd.)Niemozna podkladac tripow ORAz najwazniejsze BRAKUJE pół-automatycznych rifli(grawehacki irp.) oraz LKM(MG 34)
Napewno można to zmienic wiec może sprubujecie cus z tym PAMem ????
PAM był na 2 serwerze i spisywał sie całkiem całkiem ale był ustawiony na klanówki
Przemaz dawaj pama,wylacz fragi za planty,zrob wygrana teamu do 11 rund,a jak masz problemy to mozesz zapytac Jaxa z Pwm on wie co i jak.

Pozdro dla Rezerwatowcow.
Co chcecie wyłączyć granaty?! Przecież to podstawa "każdego żołnierza" a jak ktoś myśli ,że jest nieśmiertelny to leci jak głupek na harbor i potem się dziwi ,że dostał granatem..jak ja raszuje to liczę się z tym ,że mnie ktoś przetrąci granatem a pozatym co to za gra bez granatów? Jak dla mnie to granaty są ok..
Niepopieram usunięcia granatów


Niepopieram usunięcia granatów


A gdzie o tym mowa??
Patrz pare postów wyżej ..
Mowa chyba o ich zasiegu,wydaje mi sie
Granaty muszą być ale nie atomowe
Granaty sa i zostana.. sa na defaultowyej sile razenia.
Jesli mialoby cos zniknac to juz dymne. Bo z tym tyle problemow ze tylko wyzywanie od cziterow leci w sumie niepotrzebnie..

pszemaz
To nie głupi pomysł, możne by wyłączyć dymne. Co do defaultowyej siły rażenia granatów to można by ją troche utemperować...
Pozdro
dymne mogłyby zostać bo sie przydaja a zreszta z tego co wiem (od kolegów i ich zabaw na servie przez LANa) to i tak WH nie działa przez dym a aimbota i takie tam PB zazwyczaj wykrywa tylko z WH są problemy podobno więc jestem za zachowaniem dymnych które utrudniają życie cziterom :D:D
Potwierdzam ze nie widzialem jeszcze WH co dziala przez dym.
pod żadnym pozorem nie usuwać dymnych!!! są one bardzo ważne szczegolnie na niektórych mapach!!!! czasami ludzie tak kampia że bez dymnego to nie wyjdziesz nawet z respa!! to jest bardzo przydatna rzecz i broń ich panie boże przed usunięciem dymnych.....
Usunąć dymne?! - to prawie to samo jakby usunąć granaty! A jeśi coś wogóle macie usuwać to najlepiej killcama bo to jest lamerska sprawa! i przez to są wyzywania od cziterów. Jak jakiś koleś wogóle nieczai killcama to od razu się rzuca. Najlepiej kickać takich gości..
killcam mogłby zostać ... ale przydałoby sie żeby trwal o chwile dłużej a nie jak ostatnio na mapie redoktober ledwo się włączyl mi killcam nawet nie zdążyłem zerknąć i już był koniec ile on trwa 3 sekundy czy jak?? a usunąć można jakichś noobów którzy siedzą na servie a mimo to nie grają czyt. zajmują miejsce na które mogliby wejść inni normalni gracze ale killcam wsumie też jest nie przydatny na niektorych mapach ale nie tak jak miałem ostatnio sytuacje było pełno dymu a na killcamie widziałem tylko że koleś wziął se stanął i strzelał tak bylegdzie i zawsze trafiał czyżby aimbot?? chociaż wątpie by PB tego nie wykryło
Killcam trwa od 3 do 7 sekund.
A po co komu kilkam??
Tak killcam jest tylko dla tych co nie umieją się rozglądać i trzeba im pokazać kto i jak ich zabił. Dla mnie ( i myśle ,że dla większości normalnych graczy) to killcam jest wogóle niepotrzebny jeśli już to od tego jest TS
A ja z innej beczki proponuje całkowitę usunięcie granatów. Wiem, że wielu poparłoby mnie bo nawet granaty utęperowane na trybach TDM, CTF, a szczególnie na HQ są cholernie uciążliwe. Gdzie się ktoś nie ruszy, bach granat. Przepraszam za wyrażenie, ale byle lama potrafi odbezpieczyć granat nie umiejąc trafić z broni palnej i rzucić 'wycookowany' granat na 4 pod nogi graczowi. No nóż się w kieszeni otwiera. Jestem za zniesieniem granatów

PS. Kiedy zostaną usunięte punkty za planta oraz wprowadzony PAM na serwa ?
Powaliło Cię?!?!?! Posrało Was do reszty?! Chcecie usunąć granaty?! STANOWCZE NIE! to może usuniecie jeszcze mp44 rifle itp i będziemy grali na pistole bo w mp44 jest za dużo ammo a riflą możesz zabić jednym strzałem?!
Mnie nie powaliło, a ty się nie bulwersuj. Chamskim nadom powiedzmy nie. Wjedz na serwa kiedy są 22 osoby i przeżyj 2 minuty... Wyobrażasz sobie na wojnie taką sytuację gdzie nie używałbyś broni tylko wrogie armie rzucały by do siebie granatami non stop jak piłeczkami do tenisa ? Twórcy gry Enemy Territory na szczeście zapobiegli takiemu czemuś odpowiednio dopasowując fizykę granatów...
wiesz litpon granaty są potrzebne żeby rozwalać kamperów... bo normalnego gracza trudno zabić chyba że kampi albo sam wleci.. nie lataj po wielkich otwartych przestrzeniach i jest oki..
HAHAHA...

Usunąć granaty... To równie dobrze zabierzmy Liptonowi myszkę...
Najbardziej absurdalny pomysł jaki czytałem na tym forum, a różne głupoty się przewijały.
Ludzie co za bezsens z usunieciem granatow,to jest topik o usuwaniu fragow za plantowanie i za przezycie a nie dupie marynie.[/i]
Ta