ďťż

intruz

Witam wszystkich .....

Chciałbym napisać kilka słow na temat zmian które wprowadziliście na prośbę jak sądze niektórych graczy,a które w moim mniemaniu zubażają tryb Admiarał MOD którego to domeną i istotą jest fakt że jest inny ("wszystkie chwyty dozwolone") od pozostałych . Tak więc może w pkt.
1.
Zmieniliście Admirała czas oczekiwania na możliwość wykonywania nalotu 3 min uczynił praktycznie niemożliwym dla wykonania go przez przeciętnego gracza mam na myśli siebie i wielu innych , należałoby tutaj dodać również iż samo bombardowanie czyni niewiele strat w szeregach przeciwnika więc nie wiem skąd ta decyzja. Przeczytałem w jkimś rozżewnionym poście dodanym przez jakiegoś sfrustrowanego gracza że funkcja admirała nie jest potrzebna - ale przecież ma wybór może skorzystać ze zwykłego trybu na innym serwie gdzie niema żadnych extra dodatków.
2 .
Usuneliście Shot Gun dlaczego , z poodu biadolenia kilku graczy którym ciągle wszystko nie pasuje(a głownie to że ktoś ich zabił bo wydaje im się że są najlepsi na świecie i to niemożliwe żeby był ktoś lepszy a jeżeli już jest, to pompa albo kamper albo planter albo dżuma), niemniej jednak ten typ broni wcale nie jest taki śmiercionośny np thomson vs. shot gun ustala bez wątpienia wynik pojedynku na kożyść tego pierwszego .Każda z tych broni zresztą ma swoje plusy i minusy.
3.
Jeżeli chodzi o szpiega no to rozumiem został zdjęty z powodu kilku wariatów , ale tutaj zgadzam się z decyzją wiem jednak że na niektórych AM on funkcjonuje normalnie czyli nie może zabić nożem swojego partnera , ani wejść za tzw "mapę" ale to już wyjaśnił mi gloomy (chodzi tu o nowszą wersję AM)
Reasumując wątek dotyczący zmian należałoby się zastanowić czy ciągłe odejmowanie dodatków charakterystycznych dla trybu AM nie zamieni go w zwykły pospolity niczym nie wyróżniający się tryb.

Na koniec chciałbym dodać że to jest zabawa która powinna być frajdą i przyjemnością , a nie powodem do nerwów i wzajemnych wyzwisk (choć też czasem przeklinam pod nosem grając z wami)
Dalszych sukcesów i miłej zabawy dla ekipy rezerwatu i wszystkich grających pozdrawiam i 3mam kciuki-------------a teraz jako najstarszy z was śmigam na Każdy ma równe szanse


Uważam, że shotgun, jest bronią noobowską i dobrze, że został usunięty. Żeby z nim grać wystarczy mieć trochę refleksu i praktycznie zero umiejętności.

Uważam, że shotgun, jest bronią noobowską i dobrze, że został usunięty. Żeby z nim grać wystarczy mieć trochę refleksu i praktycznie zero umiejętności.

Bzdura w takich kategoriach każda broń jest "noobowska" przykład snajperka zabijasz wszystkich z daleka zero umiejętności tylko krzaki

Witam wszystkich .....
1.
Zmieniliście Admirała czas oczekiwania na możliwość wykonywania nalotu 3 min


Z tego co pamietam 1.5 min (90 sek)
Uwazam, ze moznaby wlasnie jakos sobie zasluzyc na ten nalot. Bo 40 sek pokampic to zaden wyczyn.



Czołem!

Zainspirował mnie tekst 3mam więc wam troszkę ponudzę:)

1) Po co jest artyleria? Można nią jedynie skosić trawę w kwadracie 8x8 metrów i nic poza tym. Minusem jej użycia jest zaś to, że nowi gracze szatkują nią ten trawnik powodując zamęt przede wszystkim wśród swoich. Mnie np. troszkę irytuje fakt, że trzęsie mi tym ekranem utrudniając (i tak już słabe) celowanie. Dodatkowo wypuszcznie jej powoduje takie małe przykre podczs gry lagi na serwie.

2) Likwidację "pompki" uważam za niepotrzebne. Jest to broń którą da się przede wszytskim strategicznie wykorzystać na ciasnych mapach takich jak Carentan. A poza tym jak tak dalej pójdzie to ktoś zacznie się czepiać Thompsona bo jest bardziej szybkostrzelny od MP44, nie wspominajc już o PPsh. Ooo właśnie mam świetny pomysł zlikwidujmy pepeszę bo mnie wkurza i graja nią same nooby <---- to był oczywiście sarkazm ale sytuacja z Shotgunem wygląda identycznie.

3) Może przywrócimy spowrotem do łask szpiega? Ciekawi mnie jak nim się działa w akcji...

4) Tak juz od siebie: Uważam, że rozwiązania takie jak S&D i Sztab są bardzo pomysłowe i powodują, że w grze można odnaleść klimat. Zwykły chaotyczny TDM to działanie każdego żołnierza na własną rękę a na wojnie nie o to chodzi. Pamiętacie trening w pierwszej odsłonie CoD? Na jednej z plansz propagandowych było napisane takie fajne hasło - "Move together as a TEAM..." i to powinno nam przyświecac. Zdaję sobie jednak sparawę, że bez dowódcy i zdolności porozumiewania się między sobą jest to niemożliwe... Ale wracają do tematu to proszę nie likwidować przypadkiem tych trybów...

Do zobaczenia na froncie...

Czołem!

Zainspirował mnie tekst 3mam więc wam troszkę ponudzę:)

1) Po co jest artyleria? Można nią jedynie skosić trawę w kwadracie 8x8 metrów i nic poza tym. Minusem jej użycia jest zaś to, że nowi gracze szatkują nią ten trawnik powodując zamęt przede wszystkim wśród swoich. Mnie np. troszkę irytuje fakt, że trzęsie mi tym ekranem utrudniając (i tak już słabe) celowanie. Dodatkowo wypuszcznie jej powoduje takie małe przykre podczs gry lagi na serwie.


Mozna zwiekszyc moc arty.

[quote="ReZeRw@team_pszemaz"]

Uważam, że shotgun, jest bronią noobowską i dobrze, że został usunięty. Żeby z nim grać wystarczy mieć trochę refleksu i praktycznie zero umiejętności.

zal. zal.

Dla was każda broń jest noobowska OMG Poprostu nie umie nią dobrze gr ać, a jak was zabiją to monitor leci przez balkon To też jest broń!! Nie wiem kiedy to zrozumiecie...




Mozna zwiekszyc moc arty.



A no właśnie. Gdyby zwiększyć jej moc podczas gdy była by ona trudniej dostępna miało by to jakiś sens. Teraz zaś trzeba czekać kawał czasu jedynie po to aby zobaczyć fajny efekt...

Pozdrawiam


1.
Zmieniliście Admirała czas oczekiwania na możliwość wykonywania nalotu 3 min uczynił praktycznie niemożliwym dla wykonania go przez przeciętnego gracza mam na myśli siebie i wielu innych , należałoby tutaj dodać również iż samo bombardowanie czyni niewiele strat w szeregach przeciwnika więc nie wiem skąd ta decyzja. Przeczytałem w jkimś rozżewnionym poście dodanym przez jakiegoś sfrustrowanego gracza że funkcja admirała nie jest potrzebna - ale przecież ma wybór może skorzystać ze zwykłego trybu na innym serwie gdzie niema żadnych extra dodatków.

2 .
Usuneliście Shot Gun dlaczego , z poodu biadolenia kilku graczy którym ciągle wszystko nie pasuje(a głownie to że ktoś ich zabił bo wydaje im się że są najlepsi na świecie i to niemożliwe żeby był ktoś lepszy a jeżeli już jest, to pompa albo kamper albo planter albo dżuma), niemniej jednak ten typ broni wcale nie jest taki śmiercionośny np thomson vs. shot gun ustala bez wątpienia wynik pojedynku na kożyść tego pierwszego .Każda z tych broni zresztą ma swoje plusy i minusy.

3.
Jeżeli chodzi o szpiega no to rozumiem został zdjęty z powodu kilku wariatów , ale tutaj zgadzam się z decyzją wiem jednak że na niektórych AM on funkcjonuje normalnie czyli nie może zabić nożem swojego partnera , ani wejść za tzw "mapę" ale to już wyjaśnił mi gloomy (chodzi tu o nowszą wersję AM)
Reasumując wątek dotyczący zmian należałoby się zastanowić czy ciągłe odejmowanie dodatków charakterystycznych dla trybu AM nie zamieni go w zwykły pospolity niczym nie wyróżniający się tryb.


AD 1. artyleria jest super tylko w sd poniewaz trwa dluzej od dymnego i od ogniowego. zostaje ci troche czasu walisz na planta i po prostu musisz wygrac

AD 2. osobiscie go nie uzywam ale jak lezy na ziemi to podniose. malo jest ogolnie map na ktorych jest naprawde dobry, wiec w sumie ja bym go zostawil.

AD3. byl taki jeden koles FARMER ktory zawsze wlazil na szpiega i zabijal caly czas swoich
i tylko z tego 1 powodu jestem za tym zeby szpiega nie bylo, nie mowiac juz wogule o innych jak wlazenie pod mape i na budynki, i poza ostatnim bugiem ktory pozwalal szpiegowi podnosic inne bronie.

Pare slow od siebie
Duzo klanow chcialo zebym do nich doszedl i prawie zawsze jestem u was na serwie 1 (bardzo bym chcial zeby statystyki dzialaly na cod2 ale niestety), ale z powodu tego ze pracuje nie mam czasu na gre w jakimkolwiek sensownie i gram sobie po prostu dla zabawy, dlatego ogolnie chcialem wam (tzn adminom) powiedziec ze was po prostu kocham. Mam osobiscie dziadoskie lacze 115kb ( niestety warunki techniczne, a nie szczere checi) i was serwer jest 1 doslownie JEDYNYM na jakim mam umiarkowane lagi czasem i moge sobie normalnie grac, dlatego zajebiste dzieki i oby tak dalej.
A serwer tak wogule to jest spoko, sa 3 rzeczy ktore mi sie najbardziej podobaja:
1. jest hp ktore ucieka jak sie krwawi i ze sa apteczki.
2. Podzial na role, jest po prostu cudny.
3. mniej lagow
i sa 3 rzeczy ktore mi sie nie podobaja:
1. Jest zmieniona troche fizyka rzucania granatow, po dlugim graniu na waszym serwie musze sie od nowa uczyc na innych serwach
2. Dodalbym wiecej snajperow do wyboru (ilosc znaczy).
3. Wiecej SD a nie tdm

Pozdrawiam
Hejka wszystkim!

Zastanawialiście się kiedyś nad tym dlaczego właśnie WY nigdy nie macie snajperki?
Otóż odpowiedz wydaje się szokująco prosta - Może inni wchodzą do gry prędzej?

Rozwiązanie wydaje się być proste - zmienić operatora tak aby dane były przesyłane do waszego blaszaka szybciej... Hmm to jest pomysł ale czy nie prościej poprosić Admina aby dołożył po jeszcze jednej snajperce do mapy? Albo wogóle może znieść blokadę ilościową na tą profesję? Wkońcu pojedynki snajperów wydją się być bardzo fascynujące, co? Wystarczy przypomnieć sobie ostatnie sceny filmu "Wróg u bram" i poczuć klimat. Albo można jeszcze co innego - wprowadzić do obiegu mapę z wyłączonymi wszystkimi trybami za wyjątkiem Sanitariusza i Snajpera...

Co myślicie?
Moze to i byloby dobre jak by byly mapy do takiego trybu przystosowane, a takie mapki swoje waza. Jak chcesz sobie posnajperzyc to pelno jest takich serwerow.

Pozdro
Woles

Jak chcesz sobie posnajperzyc to pelno jest takich serwerow.

Hah! Ostatnio przydarzyła ni się taka historia:

Skorzystałem z Twojej rady i poszedłem posnajperzyć na innym serwerze... Akurat było CTF, więc wziąłem sobie snajperkę, ukucłem i zbiłem pierwszego... drugiego... trzeciego... czwartego... piątego... jeah szło mi poprostu zarąbiście do momętu kiedy zwiesił mi się na chwilkę komp i wyskoczyła dobrze znana niektórym tablica - You have been kicked from the server via Punkbuster (for 2 minutes)... ech ciężkie jest życie snipera na innych servach...

Pozdrawiam:)
po1 nie wiem po co mialby byc shotgun skoro jest tyle roznych i ciekawych broni
po2 nalot moze faktycznie nie wyrzadza duzo szkod ale dla snajperow nie jest zbyt przyjazny, jednakze 2 min sa do zaakceptowania
a szpieg po co to komu ?

Nalot moze faktycznie nie wyrzadza duzo szkod ale dla snajperow nie jest zbyt przyjazny

Otóż drogi M!R4G3 - Po co ktoś wymyśla opcję w grze, skoro nie można z niej skorzystać?
Nalot powinien być tym czym w rzeczywistości jest. Zwiększenie mocy spowodowało by, że miałby on znaczenie strategiczne w grze a narazie jest wart tyle co mortar. I jeszcze jedna sprawa - spróbuj kiedyś wycelować z nalotu w snipera np. Ciebie... kula w łeb gwarantowana nie? no

Pozdrawiam
Jak dla mnie likwidacja, tez nieraz lubie pograc snajperem, a w czasie nalotu jest niemozliwe wycelowanie. Oto moje zdanie
Też mnie wkurza, jak trzęsie i nie idzie celować, ale jak tak ciągle będzie coś odejmowane, to niedługo nic z AM nie zostanie...
Siemka!

Zauważyłem że na serwie pojawiły się w końcu zmiany (wotowanie). Powiem szczerze - pograć na nowej mapce SAD to czysta przyjemność.. aż chce sięczłowiekowi wziąść urlop na żądanie w pracy. Słowem - nowa konfiguracja rulez - admin odpowiedzialny za to - rulez.

Pozdro!
Ojjjjj zgadzam sie pomysł pierwsza klasa...rotacja map została ale wybór trybu rozgrywki został do naszej dyspozycji MIODEK podziękowania dla człowieka odpowiedzialnego za tą zmiane
To dobry pomysł do czasu, kiedy noobki nie zaczną wotować co 5 sek itd...
Siemka!

Zauwazylem, że podczas wotowania wielu ludzi wybiera SD. Czasem smiac sie czlowiekowi chce jak leca bluzgi TDMeczowców ale Vox populi Vox Dei^^ Aha i mam jedno pytanie... kiedys padlo na forum stwierdzenie ze istnieje tryb Zombie.. albo cos takiego... o co właściwie chodzi - ktoś podpowie?

[ Dodano: Pią 01 Cze, 2007 ]
A ja mam taką propozycje żeby napisy w consoli na temat tego iż "SERWER JEST MODEROWANY! SPRAWDZAMY LOGI" itd. pokazywało się raz na rundę, a nie jak ma to miejsce teraz co chwile...dal mnie jest to irytujące i czasami nie pozwala dostrzec wroga.

Pozdrawiam
Czołem!

A nie dość że zasłaniają to jeszcze ktos napisze linijkę tekstu a tu zaraz wskakują trzy kolejne linie + jedna którą ktoś inny napisał i twój wywód ulatuje w próżnię...

Pozdro!

A ja mam taką propozycje żeby napisy w consoli na temat tego iż "SERWER JEST MODEROWANY! SPRAWDZAMY LOGI" itd. pokazywało się raz na rundę, a nie jak ma to miejsce teraz co chwile...dal mnie jest to irytujące i czasami nie pozwala dostrzec wroga.

Pozdrawiam


Witam

Moim skromnym zdaniem, te wyświetlane napisy są BARDZO POTRZEBNE! Jak stali gracze wiedzą od początku walczymy z przeklinaniem i innymi zachowaniami godnymi pogardy!
Tekst będzie wyświetlany raz na mapę, a akurat taki delikwent tego nie zauważy. I co potem? "A ja nic nie wiedziałem...", "Nic nie słyszałem...". Moim zdaniem pomysł odpada.

Pozdrawiam
Gloomy
Witam!

Nie chce zakładać nowego tematu a więc wypowiem się tutaj...
Mam uwagę dotyczącą zalogowania się na stronie klanu rezerwat. Otóż nie wyświetla mi się słowo potrzebne do weryfikacji a zamiast tego jest "niedograne okienka z charakterystycznym x po lewej stronie u góry" ktoś wie o co może chodzić? Proszę o pomoc.

P.S.

Dziękuję Gloomemu za zaproszenie na jutrzejsze spotkanie - dam z siebie wszystko:D
Witam

Nie ma za co Leaf

Dzięki, że powiedziałeś o tym obrazku... Jak teraz sprawdziłem to na prawdę się nie wyświetlał... Poprawiłem to teraz i powinno być ok. Sprawdz teraz i napisz mi na gg albo tutaj.

Pozdrawiam
Gloomy
Nie wiem jak u was, ale u mnie również nie wyświetla obrazka. Zauważyłem to już wcześniej (to jest dziś rano) , ale myślałem że jeszcze jakieś modyfikacje trwają na stronie i dałem sobie spokój.
Witam ponownie!

Małe pytanko do was! czy uważacie że nie było by dobrym pomysłem aby za przeżycie otrzymywać 1 frag? Przydatne było by to zwłaszcza podczas SD aby ludzie nie walili do przodu (zwłaszcza taki Wojtas:P) po 1 czy 2 fragi... bo czasem mi się zdaję (albo i nie) że gram zbyt ostrożnie i często zostaje sam na mapie vs. 6-7 przeciwników... Może takie rozwiązanie pohamowało by te gorące głowy?

Pozdrawiam!
Pomysl jest ciekawy, jednak realizowalny tylko w COD:UO na dzis dzien. AM dla COD2 nie ma opcji akurat za przezycie. Ale jak tylko autor siadzie do moda spowrotem, zglosze taka sugestie.

pszemaz

aby ludzie nie walili do przodu (zwłaszcza taki Wojtas:P) po 1 czy 2 fragi...Może takie rozwiązanie pohamowało by te gorące głowy?

Leaf czy ja mam Ci mówić jak masz grać Każdy gra tak jak chce. Ty sobie grasz ostrożnie a ja bardziej ostro...taki mam styl gry. Pozdro
NIE NO NAJOSTRZEJ TO GRA MIZERIA OOO SORKI MIRAGE USIĄDZIEMY SOBIE W KĄCIKU I POCZEKAMY NA LUDZI CO NIE

A ja mam inny pomysł. Co byście powiedzieli na to żeby w trybie SD zlikwidować miernik zawodników żywych i martwych...jak człowiek widzi że jego team został wykoszony i jest sam na 9 no to trochę stresa daje a poza tym zabawa była by ciekawsza...wypowiedźcie sie.
Wojtas to raczej nie przejdzie, bo można w każdej chwili tabulatorem sobie sprawdzić. To jest jedna z podstawowych opcji w COD 2, której obawiam się, że nie da rady usunąć.
Właśnie ciekawe czy tabele tez by można wyłączyć tak wyniki były by nieznane aż do końca mapy ciekawie by było
Witam

Moim zdaniem te mierniki są potrzebne bo zastępują jeden ze zmysłów na polu walki. Każdy żołnnierz przy ataku czy obronie wie mniej więcej jaki stan liczebny posiada jego jednostka... co do samego pomysłu to tak jak wysówać propozycję likwidacji kompasu bo też to jest ułatwienie...
Wojtas jeżeli widzisz ze zostałeś sam to a przeciw sobie masz 7 osób to będziesz wiedział żeby nie rashować tylko grać rozważnie...

Pozdrawiam.
Wracam do temat shotgun'a.
Sądze, że to broń jak każda inna i powinna być, nawet 1 na team.
Tą bronią trzeba umieć grać, można przecież usunąć też ppsh, tez jest noobowska.
Moim zdaniem bardzo dobrze ze pompy nie ma. Widze jak ludzie graja i to jest masakra po prostu 1 kolo zjedzie 6 co runde i koniec. PPSH można bardzo łatwo eliminować na odległość a nawet z bliska jej rozrzut jest tak wielki ze z mp 44 czy mp40 albo karem nawet mozna kolesia zdjac. Trzeba tylko troche taktyki a nie pchac sie prosto pod lufe. Z shotgunem sprawa ma się inaczej bo jak cie trafi raz to koniec.Bardzo rzadko się zdarza że troche śrutu w ciebie nie trafi i masz szanse na kontre. Moim zdaniem ta broń to największa klęska cod2 bo trzeba się niewspółmiernie starać aby ją wyeliminować w porównaniu do osoby go używającej. No chyba że siętrafi na człowieka grającego 2 tyg w coda heh.
Valium do diabła pompy nie bedzie i już!!!
Szkoda
co do zmian nie wiem czy bylo pisane . Ale przydalo by sie wprowadzic jakis normalniejszy "auto balance " .
Ten ktory na dzis dzien jest to porazka , nie działa jak nalezy .Baa przez pol mapy w przeciwnym team'e moze grac 15 osob w naszym 2 i on nie widzi problemu co juz na dzień dobry jest czyms niehalo .
Jesli zadziala to potrafi przeniesc zyjacego gracza do przeciwnej druzyny .
Na dzis dzien wydaje mi sie ze to jeden z wiekszych problemow .
Matthias - autor AM - narazie nic nie bedzie przy nim robil Zarobiony jest innymi bzdetami..

pszemaz
ja mysle ze leaf ma dobry pomysl z tym jednym fragiem za przezycie jesli tak bedzie to wzyscy nie beda juz tak lecieli na pale :D chodziarz to tez jest madre
Witajcie:)

Moje propozycje zmian:

1)przywrócić do łask shootguna i ograniczyc ilość do 1/zespól. shootgun to nie jest bron dla noobs tylko dla rusherów. Zreszta kazda broń mozna nazwać noobowska, ale tez każda bronią trzeba umieć grać:)
thompson-nobowska-szybko strzelana , moblina
ppsh-71 nabojów szybko strzelać mozna (z 5 min;))
kr98s z/bez lunety/lee enfield/mosin nagat- tak samo nobowskie bronie
m1garand - bardo duza siła ognia i celnośc -nobowska
dalej mi sie nie che wymieniac

Kazda broń ma swoje +/- i shotgun moin zdaniem powiniem mieć swoje miejsce w cod2.

2)Naloty powinny byc po 2 minutach od rozpoczecia rozgrywki dostepne.

3)Zołnierz który rzucił gaz bojowy i sam w niego wszedl powinnen mieć obrażenia.

P.S ktoś się pytal o tryb Zombie: jest to tryb w którym jedną stroną sa zombie(a to nie spodzianka )a drugą zwykli żolnierze. Zombie mogą tylko bashować, natomiast zołnierze strzleać i bashowac. dodatkowo mapy sa "przyciemione" a zombie mają na twarzy krew.
Dla mnie dzwiny mod ,ale jescze dzwinejszy jest mod cod jumper nie masz broni tylk skaczesz po platformach az do mety.

Pozdr Jabba_The_Bruno

Udanych łowów zycze
Ja to bym zmienił dźwięki broni...kiedyś miałem fajnego patcha z dźwiękami ale już nie pamiętam jak on się nazywał...na prawdę lepiej się grało i bardziej realistycznie.

POZDRO

Ja to bym zmienił dźwięki broni...kiedyś miałem fajnego patcha z dźwiękami ale już nie pamiętam jak on się nazywał...na prawdę lepiej się grało i bardziej realistycznie.

POZDRO


nie wiem jak Ty, ale mi by się nie chciało ściągać 50MB tylko po to, zeby mi mp wydawalo inne dzwieki. beznadzieja.
OK. OK. nie naskakujcie juz tak na mnie ale nie wydaje mi sie zeby ten mod mial az 50 MB...
dla zmiany dzwiekow strzałów nie pośwęciłbym nawet 1MB mojego dysku, bo to nie ma sensu i komplikuje identyfikacje uzywanej broni jak juz pszemaz wczesniej napisał.
JAk gram teraz w COD 2 bez AM to dzwięki wydają mi się troszeczke inne... Może zwróćcie na to uwage. AM chyba troche je zmienił.